czerwca 18, 2017

Akwarela z sową :)



Znowu mnie wzięło na akwarele ostatnio ;) W poprzednim poście udostępniłam dla Was kilka moich małych prac z zeszłego roku. To mnie 'natchnęło' do spróbowania czegoś trudniejszego :) Nie mam aż takiej wprawy, żeby próbować aż tak trudnych rzeczy samodzielnie (na razie), więc spojrzałam sobie na youtube i znalazłam kilka genialnych tutoriali :) Pierwszą za cel wzięłam sobie sowę :D Film macie tutaj: 

 


Bardzo polecam spróbować swoich sił :) wszystko było fajnie krok po kroku pokazane i nawet jak się człowiek nie szczególnie postara to i tak powinno wyjść ciekawie ;) 
Moja sowa wyszła tak (rozmiar dość duży - arkusz A3):








W kolejce na namalowanie czeka jeszcze inna sowa, a po niej lis, meduza, wieloryby i orki :D Znalazłam tyyyle pięknych akwareli, że o matulu... ;) Jeśli znacie jakieś fajne tutoriale to koniecznie dajcie znać w komentarzu! :)


Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za te wszystkie miłe słowa!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie potrafiłam rysować, a tym bardziej malować, dlatego wszelkie takie prace budzą mój podziw i ogromny zachwyt! Sowa wyszła idealnie, jest piękna! Myślę jednak, że pomimo tutorialu są to dla mnie za wysokie progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że podobno każdy z nas potrafi malować, krok po kroku. Trudno mi w to uwierzyć ale może z pomocą tego filmu uda mi się stworzyć sowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli w miarę dobrze zrobi się szkic ołówkiem to reszta naprawdę będzie prosta :) tak jak piszesz - krok po kroku i się uda :))

      Usuń
  4. Akwarele są dla mnie tajemnicą... wspaniale malujesz, będę wracać częściej bo uwielbiam takie miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jaką mi przyjemność sprawiłaś tak miłymi słowami :) zapraszam częściej! ;)

      Usuń
  5. Ja jakoś nigdy nie pałałam miłością do akwareli, ale przyznam się szczerze, że chciałabym spróbować coś nimi namalować, bo moje ostatnie podejście miało miejsce w podstawówce i od tego czasu dłuuuugo nic. Czy mogłabym prosić o jakieś wskazówki, które akwarele warto kupić na początek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero się w akwarele zaczynam wkręcać :) swoje (z tego co wyczytałam z wyższej półki cenowej) dostałam kilka lat temu, właściwie sama jeszcze ani jednej farby akwarelowej nie kupiłam (chociaż się przymierzam;)), więc jak na razie nie potrafię nic polecić ;) Natomiast zdecydowanie mogę odradzić wszystkie te akwarele szkolne w postaci płaskich krążków - próbowałam z uczniami i one naprawdę do niewielu rzeczy się nadają :P

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Chyba już wiem, skąd wzięła się moja awersja do tych farb- od tych szkolnych się zaczęło, i na szkolnych skończyło :D Teraz przynajmniej wiem, że warto zainwestować w jakieś lepsze, więc zacznę się za jakimiś rozglądać :)

      Usuń
    3. oj to rzeczywiście ;P wszystko będzie lepsze od takich szkolnych farbek i na pewno od razu zauważysz różnicę :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger