lipca 10, 2017

Włochy - lista niezbędników podróży do pobrania



Nie wiem czy wiecie (bo może jeszcze za mało razy o tym wspominałam:P), ale w sierpniu jedziemy do Włoch :D Jaram się tym jak szczerbaty na suchary i już nie mogę się doczekać bo zawsze marzyło mi się zobaczyć Koloseum i Kaplicę Sykstyńską :))) Trochę czytałam i szukałam informacji na temat wszystkiego co przydałoby się zabrać i w ten sposób trafiłam na genialnego bloga prowadzonego przez... pilota wycieczek do Włoch (albo właściwie pilotkę;)! Znalazłam tam wpis na temat niezbędników w czasie podróży i na tej podstawie zrobiłam swoje 4 listy, na których będę się opierać przy pakowaniu. Myślę, że listy przydadzą się przy wyjeździe na zwiedzanie każdego z cieplejszych krajów Europy :) Natomiast lista 'do autokaru' to właściwie to samo co należałoby zabrać do samolotu. Zostawiłam też miejsca do wypełnienia gdybyście chcieli dopisać coś swojego.



  

I na koniec jedna prośba - jeśli przychodzi Wam do głowy coś co koniecznie powinnam dopisać do swoich list - dajcie znać :))





Pozdrawiam!




9 komentarzy:

  1. no na pewno tez chusteczki nawilżajace do odświezenia ,do zwiedzania wygodne buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodnych butów biorę nawet kilka par😉 do takiego intensywnego zwiedzania to podstawa. Chusteczki rzeczywiście mogą się przydać 🙂

      Usuń
  2. Tribiotyk, na wszelkie zadrapania, oparzenia, rany. Altacet na stłuczenia, bo nigdy nic nie wiadomo. Do autokaru oprócz książek też dziennik do zapisków z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatyczki do uszu :) u mnie nawet w domu numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna lista na praktycznie każdy letni wyjazd :) ja bym jeszcze dodała spray z filtrem na włosy, bo w takim mocnym słońcu może się zrobić prawdziwe siano na głowie ;) i do opalania jakaś bandana/chusta, którą będzie można zmoczyć i założyć na głowę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam czy taki filtr do włosów się przyda, warto rozważyć :) dzięki!

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger